Το ηλεκτρικό μου ποδήλατο

electric bikes, ηλεκτρικά ποδήλατα, ηλεκτροκίνηση, οικολογικά μέσα μεταφοράς, ποδηλασία, ποδηλάτες

Εγώ δεν θέλω να γράψω μια ιστορία από το... μέλλον, αλλά για το παρόν. Μένω στα Χανιά, αλλά έχω ζήσει χρόνια στην Αθήνα. Ως Αθηναίος λοιπόν, ήμουν μαθημένος να πηγαίνω παντού με το αυτοκίνητο, έστω κι αν αυτό σήμαινε ατελείωτες ώρες σε μποτιλιαρίσματα και πρόσθετο χαμένο χρόνο για να ψάχνω να παρκάρω. Όταν ήρθα στα Χανιά όμως, μου έκανε πολύ θετική εντύπωση, ότι εδώ κυκλοφορεί πολύς κόσμος με ποδήλατα. Αυτό το οικολογικό και οικονομικό μέσο, στην πόλη μας κερδίζει όλο και περισσότερους υποστηρικτές κι όχι μόνο νέους αλλά και μεγαλύτερων ηλικιών. Είναι πολύ πρωτότυπο κι ενδιαφέρον, να περνάς έξω από τα δικαστήρια και να βλέπεις μεσήλικες δικηγόρους ή και δικαστές, να καταφθάνουν για κάποια δίκη, με το ποδήλατό τους και το χαρτοφύλακα στο... καλάθι!


Εγώ ωστόσο, συνέχιζα κι εδώ να χρησιμοποιώ το αυτοκίνητό μου, με τη δικαιολογία ότι ήμουν έξω από την πόλη και δεν με εξυπηρετεί το ποδήλατο (ζω σε ένα χωριό δέκα χιλιόμετρα έξω από τα Χανιά). Αλλά μετά από μερικούς μήνες, και αφού η βενζίνη ακρίβηνε παράλογα, άρχισα να σκέφτομαι σοβαρά τη λύση του ποδηλάτου. Επιπλέον, εκτός από το κόστος της βενζίνης, ήταν και το πρόβλημα του πάρκινγκ, που στο κέντρο της πόλης είναι ιδιαίτερα δύσκολο.


Δεν είμαι όμως αρκετά γυμνασμένος για να μπορώ να κάνω δέκα χιλιόμετρα για να πάω στη δουλειά μου, κι άλλα δέκα για να γυρίσω σπίτι, είκοσι, καθημερινά με ποδήλατο! Αυτό πια είναι πρωταθλητισμός! Τότε πρόσεξα πρώτη φορά τα ηλεκτρικά ποδήλατα. Υπάρχουν σε πολλές παραλλαγές και σχέδια κι εδώ τα συνηθίζουν πολύ. Έψαξα και βρήκα την εταιρία που τα εισάγει -την Power Bikes-  και ρώτησα τι γίνεται με αυτά. Δοκίμασα ένα κι ενθουσιάστηκα! Η υποβοήθηση στο πετάλι κάνει τη χρήση τους άνετη και ξεκούραστη για πολλά χιλιόμετρα. Για μεγαλύτερη αυτονομία, εμφανίζεται μόνο όταν χρειάζεται, όταν δλδ το πετάλι "βαραίνει", πχ ανηφόρες. Παράλληλα, αγοράζοντας μαζί με το ποδήλατο ένα ηλιακό πάνελ φόρτισης της μπαταρίας (είναι πολύ φτηνό) έχεις ένα μέσο μεταφοράς, απόλυτα οικονομικό και οικολογικό! Κι έτσι απέκτησα το ηλεκτρικό μου ποδήλατο κι άφησα το αυτοκίνητο στο γκαράζ!
Μετά από αρκετούς μήνες χρήσης, είμαι πολύ ευχαριστημένος, εξοικονομώ χρόνο και χρήματα, κι έχω βελτιώσει πολύ τη φυσική μου κατάσταση.


"Η ιστορία γράφτηκε από:

Παναγιώτης Βαβάς
 Χανιά"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου